Megújult a hg.hu

2013. szeptember 17. 16:37 - mB

hghu-logo.jpgÚj arculat, új logó - még nem volt időm belemélyedni, illetve amennyire sikerült, az azt hozta nagyrészt nem találtam meg amit kerestem: azaz infót az új designról (pedig van "új hg" kategória), és a szerkesztőséget (pedig van "rólunk/team" link). Idővel gondolom előkerülnek - tulajdonképpen nem is tudom, a "hg" mit jelent a névben - az új arculat alkalom, hogy kinyomozzam.

update: Ajjaj... az összes eddigi cikkük hivatkozási címe mind megváltozott, így innen (ahogy máshonnan is) az összes oda való hivatkozás most rossz (helyesbítek: ez közben megjavult). Nesze neked fejlesztés. Kinek jó ez?...

1 komment
Címkék: honlapok

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsas2010.blog.hu/api/trackback/id/tr855520881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mB · http://frankzappa.blog.hu/ 2013.12.18. 08:25:25

Az év legszebb magyar weboldala a HG.HU:

hg.hu/cikkek/alkotok/16229-az-ev-legszebb-magyar-weboldala-a-hghu-megnyertuk-a-kreativ-mediadesign-versenyenek-fodijat

Bevallom, ezen meglepődtem... nem az én ízlésem, a vízszintes képcsúszka nehézkes, a régi cikkeknél ráadásul félrevezető és nem következetes. Nem értem az új idők szavát.
süti beállítások módosítása