Szőranya emlékzenekar és Tömegközlekedés

2010. június 24. 22:34 - mB

A fenti dal a Költészet üzenete Panninak, egy korábbi beszélgetés margójára (A Derrick ismerős a tévéből, igaz? Ugyanettől a művészeti alkotócsoporttól érdemes még meghallgatni a Szabadságot Svájcnak! című opuszt is).

A következő pedig Réka megjegyzése nyomán dalba szökkent gondolat, Tereskovától:

Eh, a dalszöveg kritikusabb részeiért nem a művésznő tehető felelőssé, hanem a való élet.

Itt pedig egy újabb sláger - a refrént mindenki együtt énekli!

...és egy legendás videoklip: Magyarország.

3 komment
Címkék: zene funny

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsas2010.blog.hu/api/trackback/id/tr842107858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reekaa_p 2010.07.14. 13:41:23

Milyen megjegyzést tettem én, hogy ezt a számot érdemeltem? :))

Ponni 2010.07.14. 20:30:02

sztem a debreceni incidensért kárpótol(?) :)

mB · http://frankzappa.blog.hu/ 2010.07.15. 07:58:41

Bizony bizony, a debreceni élmények! :-)

Pajtások - nagy örömmel látom hogy zajlik itt az élet, mindenkinek beírtam egy-egy pirospontot, remélem azért strandoltok is (Summer in the City).

Tegnap jöttem meg Berlinből, ötcsillagos volt (fiataloknak: szupcsi), számíthattok sok-sok szakmaiságra az elkövetkezőkben. Berlin rulez, jut eszembe.
süti beállítások módosítása