Ich Bin Bordó

2011. május 06. 21:30 - mB

[zappa_07.jpg]

FZ: Hol volt, hol nem volt, valamikor réges-régen, mikor a világegyetemben konkrét alakot még semmi nem öltött, mindössze Mark Volman...

MV: Óóó, köszönöm, Frank. És nagyon ügyeljetek a pontos kiejtésre: nem Marc Bolan, hanem Mark Volman.

Szervusztok, barátaim! Szeretnélek mindannyiótokat üdvözölni; el szeretném nektek mondani, hogy milyen nagyszerűen érzem magam. De tényleg: nagyszerűen érzem magam! Akárhova megyek, az emberek odajönnek, és azt mondják: "Mark... Mark, Mark."

(többiek:) (Mark! Mark! Mark!)

MV: "Mark, te viccelsz?" Hadd mondjam el, barátaim: NEM VICCELEK. Úgy értem, dundi vagyok és bordó. Lássuk, hányan tudják kitalálni, mi is vagyok.

FZ: Nem tudom...

HK: Nem tudom kitalálni, mi vagy.

JP: Én sem...

MV: Hát akkor adok némi segítséget. Az első segítség: DUNDI VAGYOK. Segít?

FZ: Nem nagyon.

HK: Nem, nem tudom, ki vagy.

MV: Oké, ez egy volt. Második segítség: DUPLASZÖVÉSŰ VAGYOK. Ez segít?

FZ: Nem, nem nagyon.

HK: Hogy érted?

MV: Áhhh, akkor adnom kell még egy segítséget. Tudom, hogy erre egyből ki fogjátok találni, és marhára nem örülök neki, hogy meg kell mondanom, de a harmadik segítség: ICH BIN BORDÓ.

http://3.bp.blogspot.com/_XwSUbHYkD-Q/SoC8vg6ufpI/AAAAAAAACKE/IBy3UBSWeZc/s320/FilmoreWest.jpgHK: Ááááá, te egy dívány vagy!

FZ: Hol volt, hol nem volt, valamikor réges-régen, mikor a világegyetemben konkrét alakot még semmi nem öltött, mindössze Mark Volman...

MV: Köszönöm, Frank.

FZ: ... én pedig arról próbálom meggyőzni eme különösen trendi hallgatóság tagjait ma este, hogy miközben se több, se kevesebb nem volt ő, mint egy kövér, bordó dívány a nagy semmi közepén felfüggesztve, akkor fény ragyogott le a Mennyekből. És ott volt ő, hölgyeim és uraim, maga a Jóisten, és... és ránézett a díványra, és így szólt magában: "Micsoda megnyerő külsejű dívány. Ebben a díványban volna üzlet..."

http://www.everythingathon.com/zappa-one-size-fits-all-900.JPG

MV: Köszönöm, Frank, szevasztok, skacok!

FZ: "...ehhez csupán még néhány margaréta és a megfelelő cég szükségeltetik. De elkalandoztam. Amire ennek a díványnak szüksége van", szólt a Nagyfőnök, "az nem más, mint valamiféle PADLÓZAT alája." Így hát, eme kivitelezési munkálatok megvalósítása érdekében összehívta a mennyei mérnöktestület tagjait, és egy kedves német nyelvű dalocska segítségével - hiszen mindig így beszél, ha üzletről van szó -, a Jóisten így folytatta... (gyerünk, Jim Pons!)...

Gib zu mir etwas Fußbodenbelag
(Hey!)
Unter diesen fetten, fließenden Sofa
(Everybody!)
Gib zu mir etwas Fußbodenbelag
Unter diesen fetten, fließenden Sofa

FZ: És természetesen, hölgyeim és uraim, mindez azt jelenti: "Készítsetek nékem némi padlózatot eme kövér, lebegő dívány alá!" És a nagy semmin át ameddig a szem ellát azonnal tölgyfa deszkák jelentek meg, Belfasttól Bognor Regisig. És az Úr félretette óriási szivarját, majd az édesen bordó díványhoz fordult, hogy egy kis elektromos klarinét kíséretével reáömlessze üzenetét, amely valahogy így hangzott:
 

Dívány

Fent a mennyben
Lent a vízben
És minden kis szöszmöszöd a párnarésben
Minden kis mocskod én vagyok!
- minden becsúszott aprópénz
(aprópénz!)

Minden rés én vagyok
Minden rés minden hasíték

vagyok a felhő
igen, a hímezett
tőlem erednek minden
damaszt csipkék és szegélyek
vagyok a Króm Dinett
vagyok a Króm Dinett
minden hit tojása én vagyok!

mindegyik éjed és nappalod
mindegyik éjed és nappalod

Itt vagyok én
s te: a díványom
Itt vagyok én
s te: a díványom
Itt vagyok én
s te: a díványom…

Ich bin der Himmel
Ich bin das Wasser
Ich bin der Dreck unter deinen Walzen

Ich bin dein geheimer Schmutz
Und verlorenes Metallgeld
(Metallgeld!)

Ich bin deine Ritze
Ich bin deine Ritze und Schlitze

Ich bin Wolke
Ich bin bestickt

Ich bin der Autor aller Felgen
Und Damast-Paspeln
Ich bin der Chrome Dinette
Ich bin der Chrome Dinette
Ich bin Eier aller Arten

Ich bin alle Tage und Nächte
Ich bin alle Tage und Nächte

Ich bin hier (AIEE-AH!)
Und du bist mein Sofa
Ich bin hier (AIEE-AH!)
Und du bist mein Sofa
Ich bin hier (AIEE-AH!)
Und du bist mein Sofa

2 komment
Címkék: zene funny

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsas2010.blog.hu/api/trackback/id/tr292883450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MLilla 2011.05.07. 02:42:03

ICH BIN BORDÓ! :D:D:D

és gib zu mir etwas Fußbodenbelag :D:D

mi ez, ha nem gefällt mir? :D

Z' 2011.05.08. 03:23:58

ez nagyon-nagyon-nagyon beteg, de nagyon-nagyon-nagyon jó:D
süti beállítások módosítása