Építészeti utazás Brazíliába

2013. november 16. 13:18 - mB

http://ad009cdnb.archdaily.net/wp-content/uploads/2013/11/527bb0a7e8e44e879c00015e_an-architect-s-journey-to-brazil_costa-guinle-caledonia_large-530x413.jpgAz Archdaily képösszeállítása (thnx: M. Dóri):

Tizenöt évvel egyetemi tanulmányaim után, egy brazíliai kiránduláson felkerestem [az ötvenes évekbeli publikációkból] a memóriámba égett épületeket. Azt vártam, illetve reméltem hogy abban az állapotban találom őket ahogy a könyv lapjain szerepeltek. Ehelyett lehasznált, erősen leromlott épületeket találtam, amelyek ugyanúgy megöregedtek mint annak a bizonyos könyvnek a sárguló lapjai. Az épületeket ennek ellenére mégis nagyon eleveneknek, élettel telieknek éreztem.  >>>>>  lásd még: Pedregulho lakótömb, Rio de Janeiro, 1947

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsas2010.blog.hu/api/trackback/id/tr955636786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása