Debrecen, ítélőtábla

2010. június 22. 16:33 - mB

Panni írása (Kritika):

Debrecen önkormányzata 2002 végén központi magjába, a Piac, a Széchenyi és az Arany János utcák által határolt területen jelentős beépítés- és funkcióváltást határozott el új intézményi központ kialakításával, melynek legkonkrétabb eleme egy távlati körút kiszabályozása, illetve egy igazgatási-bírósági épületegyüttes megépítésének terve volt.

Egyedül nem megy?
A Debreceni Ítélőtábla
(pdf)

(Nekem kis megnyitási gondjaim voltak, ha esetleg nektek is, szóljatok! Frissítettem a pdf-olvasómat)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsas2010.blog.hu/api/trackback/id/tr472101322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reekaa_p 2010.06.22. 19:45:06

Nagyon poén lett a gomb:))))))))))))) hogy csináltad?:) én is!!

reekaa_p 2010.06.22. 19:52:20

Amugy nem is tudtam, hogy Debrecen ilyen gyöngyszemeket rejt, most felírtam neki egy plusz pontot, mert nálam nagyon mínuszban van amióta az EFOTT karszalag miatt megbüntettek az arrogáns DKV-sok a villamoson. Lehet a panaszlevelet ide kellett volna beadom, nem a DKV-ba. Ja, és ügyesek vagytok, szép lett, Csabenak is üzenem :)

Ponni 2010.06.22. 20:43:59

Hú azon az EFOTT-on mi is résztvettünk, kár, hogy akkor még nem ismertünk. :)

Ponni 2010.06.22. 20:45:18

Tényleg viccesek a gombok, mindkettőt kipróbáltam. Először nem is vettem észre, úgy hozzászokott már a szemem a facebookhoz.

mB · http://frankzappa.blog.hu/ 2010.06.23. 09:41:38

Majd tervezek felvillantani itt egy másik debreceni remeket is, viszont azt meséljétek már el, hogy hogy bírnak megbüntetni egy karszalag miatt a buszon?... Elég szürreál.

Ponni 2010.06.23. 10:29:21

Akinek volt karszalagja, az ingyen használhatta a DKV-t, így függ össze a két dolog. A többit Réka meséli el. :)

reekaa_p 2010.06.23. 16:15:16

@Ponni: Igen, és nekem napi karszalagom volt, de a villamoson kiderült, hogy arra nem vonatkozik. A bácsi mosolyogva csekket irt,majd közölte, hogy nem én vagyok az első, aki ezt hitte. Nem vagyok spúr, de ez nekem 6000be fájt, ha belegondoltok, hogy mennyi minden másra költhettem volna, pl sör.
süti beállítások módosítása